niedziela, 11 października 2015

Prolog

Nazywam się Mia Lawrence. Od 5 lat interesuje się muzyką i bardzo lubię śpiewać. Moim marzeniem jest dostać się do SM Entertainment to jedna z najpopularniejszych wytwórni w Korei. No, ale cóż.. jak każdy biedny człowiek nie mogę spełnić tego marzenia i wątpię, żeby mnie przyjęli. Do dziś widzę w tej wytwórni same Koreanki, a ja? Nią nie jestem. A co za tym się ciągnie? Ból i rozpacz, ale... Pewnego dnia to się zmieniło. Moje marzenia zaczęły się spełniać. Pewnego poranka jak zawsze obudziłam się i zaczęłam się szykować do szkoły i nagle usłyszałam w radiu, że Koreańska wytwórnia SM Entertainment chce odwiedzić Londyn i zrobić tutaj kasting! Nie mogłam w to uwierzyć. Od tamtej pory myślałam o tym kastingu całymi dniami i nocami, i wyobrażał siebie na scenie. 

2 komentarze: